Czas dostawy

decorolka dostarcza swoje towary tylko do konsumentów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Dostawa dokonywana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, Poczty Polskiej oraz systemu Paczkomaty 24/7. Po wcześniejszym uzgodnieniu, możliwy jest również odbiór osobisty Towaru w siedzibie Sklepu.

Jeśli w ofercie nie jest podane inaczej, czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych.

W przypadku, gdy nie wszystkie produkty dostępne są w magazynie, decorolka zastrzega sobie prawo do zorganizowania na własny koszt częściowej dostawy, o ile Klient akceptuje takie rozwiązanie.

W przypadku, gdy decorolka nie z własnej winy nie jest w stanie dostarczyć zamówionych produktów, ponieważ nie może ich już otrzymać od dostawcy, decorolka może wypowiedzieć umowę. Wówczas sklep decorolka powinien niezwłocznie poinformować o tym fakcie Klienta i zaproponować podobny produkt. Jeśli jednak nie ma podobnych produktów w ofercie lub też Klient nie życzy sobie zamiany produktu, decorolka zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu płatności.

Jeśli doręczony towar został uszkodzony podczas transportu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Serwisem Klienta decorolka. Sklep decorolka ma wówczas możliwość reklamacji towaru u podmiotu świadczącego serwis lub ubezpieczyciela. Jeśli Klient nie poinformuje o szkodzie powstałej w czasie transportu, nie ma to żadnego wpływu na ustawowe warunki gwarancji.


Products Compare.